Novinky z kampaně Na etiketě záleží: 39Days4Rosa (39 dní pro Rosu)

01.08.2014

"Po 39 dní a nocí bude kuře Rosa cestovat po Evropě a navštíví 21 zemí EU. Bude žádat jasné a poctivé označování kuřecího masa. Rosa chce, aby všechno kuřecí maso bylo označeno podle způsobu výroby – včetně masa z intenzivních velkochovů. 39 dní je průměrná délka života brojlerového kuřete z intenzivního velkochovu."

"Turné Rosy začne v Londýně 1.srpna a skončí 8.září v Bruselu. Rosa take navštíví Holandsko, Německo, Dánsko, Švédsko, Finsko, Estonsko, Litvu, Lotyšsko, Polsko, ČR, Slovensko, Rakousko, Maďarsko. Rumunsko, Bulharsko, Řecko, Itálii, Španělsko a Francii."

"Rosa doufá, že se na své cestě setká s mnoha příznivci z dalších nevládních organizací a také s novináři a politiky. Rosa bude mít po celou dobu podporu tiskového oddělení ve Velké Británii a bude neustále zveřejňovat fotky a videa z cest na sociálních sítích."

V sobotu 16.8.2014 se koná plánovaná zastávka i v Praze.
Více informací o kampani naleznete zde: http://www.labellingmatters.org/, https://www.facebook.com/39Days4Rosa nebo se můžete přímo obracet na paní Romanu Šonkovou: Romana.Sonkova@ciwf.org.

Zdroj textu: 39Days4Rosa (39 dní pro Rosu), Briefing pro příznivce kampaně: Romana Šonková.

JAK MŮŽETE POMOCI?
Pomozte nám pomáhat
Platba PaySec
50 Kč
100 Kč
300 Kč
500 Kč
1 000 Kč
Partneři






Sponzoři

 




   

 

 
zapujcka



Partnerské organizace
 











spolecnost pro zvirata
 
Mediální partneři


 


 

 

 

Internetoví partneři


 

TOPlist